خانه / هوش مصنوعی (AI) / معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم

نویسنده:

زمان مطالعه 5 دقیقه

انتشار:

به‌روزرسانی:

تعداد نظرات: 0

بسیاری از بلاگرها و کاربرهای فضای مجازی دوست دارند تصویر خودشان را با استفاده از ابزارهای مختلف هوش مصنوعی به فیلم تبدیل کنند. اگر تبدیل عکس به فیلم را در اینترنت جست‌وجو کنید، با ابزارها، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های متنوعی مواجه می‌شوید، اما برای اینکه به بهترین و باکیفیت‌ترین خروجی برسید، باید ابزارهای مطمئن را انتخاب کنید. در این مقاله از وبلاگ آسا درباره بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو صحبت می‌کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و سایت‌های هوشمند می‌توانید بهترین ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

ابزار FlexClip

هوش مصنوعی FlexClip عکس‌های شما را به فیلم تبدیل می‌کند و ویدیوها و انیمیشن‌های مختلف را ویرایش می‌کند. این ابزار رایگان است و به دانش تخصصی احتیاجی ندارد. بنابراین، شما می‌توانید از فلکس کلیپ برای تولید ویدیوهای آموزشی، انیمیشن‌ها و ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنید. برای کار با این سایت باید تصاویر را انتخاب کنید و بعد با استفاده از افکت‌ها، متن‌ها و موسیقی‌های مختلف، ویدیو بسازید. کیفیت ویدیوی خروجی از FlexClip برای شبکه‌های اجتماعی مناسب است. اگر کسب‌وکار آنلاین دارید و در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این هوش مصنوعی، ویدیوهای باکیفیت بسازید. در ادامه، نحوه کار با FlexClip را توضیح می‌دهیم.

ابزار FlexClip

تبدیل عکس به فیلم با FlexClip

در ابتدا، در سایت فلکس کلیپ، روی دکمه Create a Video کلیک کنید و تصویرهای دلخواه را انتخاب کنید. اگر نشانگر موس را روی هر کدام از عکس‌ها بگذارید، می‌توانید با کلیک روی علامت + تصویر را انتخاب کنید. در قسمت بعد، نرم‌افزار یک ترانزیشن پیش‌فرض پیشنهاد می‌کند. اگر این ترانزیشن را دوست ندارید، می‌توانید دو بار روی عکس ضربه بزنید و حالت‌های مختلف را انتخاب کنید. افکت‌های موجود در برنامه‌ هم در نوار سمت چپ لیست شده‌اند. شما می‌توانید هر کدام از افکت‌ها را به تصویر اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: پرامپت چیست؟

اگر می‌خواهید ویدیوی شما آهنگ داشته باشد، کافیست گزینه Audio را انتخاب کنید و یک آهنگ به تصویر اضافه کنید. آخرین مرحله، انتخاب زمان ویدیو است. انتخاب زمان به تعداد تصاویر شما بستگی دارد. همچنین، شما می‌توانید با کلیک روی گزینه Subtitles، زیرنویس پیشنهادی خودتان را به فیلم اضافه کنید. در نهایت، نر‌م‌افزار پیش‌‌نمایش ویدیو را به شما نشان می‌دهد. اگر گزینه Export را انتخاب کنید، ویدیوی شما ذخیره می‌شود. با استفاده از نرم‌افزار فلکس کلیپ، می‌توانید ۱۲ ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای رایگان بسازید.

ویدیوهای ۳ بعدی با Genmo

ابزار Genmo برای کسانی مناسب است که می‌خواهند ویدیوهای ۳ بعدی پیچیده و باکیفیت تهیه کنند. مثلا، اگر از آسمان ابری یا امواج دریا عکس گرفته‌اید، می‌توانید با استفاده از Genmo، تصاویر را به یک فیلم سه بعدی تبدیل کنید. Genmo در ویرایش ویدیو، تبدیل عکس به فیلم و ساخت محتوای ۳ بعدی به شما کمک می‌کند. این ابزار قابلیت‌های جذابی دارد. انواع فیلترهای ویرایشی و تولید کلیپ حرفه‌ای و طراحی عکس با هوش مصنوعی از جمله این قابلیت‌ها هستند.

ویدیوهای ۳ بعدی با Genmo

مراحل تبدیل عکس به فیلم با Genmo

اول از همه با اکانت گوگل یا دیسکورد در سایت Genmo ثبت‌نام کنید و روی گزینه Upload Image کلیک کنید. در این مرحله می‌توانید یک عکس از لپ‌تاپ یا گوشی را در سایت بارگذاری کنید و تنظیمات آن را تغییر دهید. در بخش تنظیمات، امکان تغییر زمان ویدیو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی مولد چیست؟

در نهایت، با کلیک روی گزینه Submit را فشار دادن دکمه‌های Ctrl+Enter، تصویر شما به ویدیو تبدیل می‌شود. مزیت مهم سایت Genmo رایگان بودن آن است. شما می‌توانید به صورت آزمایشی و رایگان از این ابزار استفاده کنید. ولی در صورت استفاده از نسخه رایگان، واترمارک سایت روی ویدیو ثبت می‌شود. برای حذف واترمارک باید نسخه پریمیوم ۱۰ دلاری را خریداری کنید.

نرم‌افزار CapCut

نرم‌افزار CapCut در دو شکل اپلیکیشن و Web App استفاده می‌شود و تکنولوژی‌های متنوعی دارد. شما می‌توانید افکت‌های مختلف را به تصویر اضافه کنید و یک فیلم منحصربه‌فرد با متن‌های متحرک و موسیقی بسازید. به‌علاوه، کپ‌کات برای تولیدکننده‌های محتوا و کسب‌وکارهای اینستاگرامی هم مناسب است. کار کردن با کپ‌کات راحت است و به دانش گرافیکی خاصی احتیاج ندارد. تغییر پس‌زمینه ویدیو، افزودن جلوه‌های ویژه و تولید کلیپ مخصوص برای یوتیوب و تیک‌تاک از جمله ویژگی‌های خاص CapCut هستند.

نرم‌افزار CapCut

سرویس آنلاین MyHeritage

MyHeritage یک سرویس آنلاین است و تصویرهای شما را به عکس تبدیل می‌کند. ویرایش تصویر و ویدیو، ترکیب چهره، تلفیق سن و جنسیت، تولید ویدیوهای انیمه‌ای و متحرک و تبدیل عکس‌ها به آواتارهای سخن‌گو از جمله ویژگی‌های این هوش مصنوعی هستند. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس ویدیوهای باکیفیت و خلاقانه درست کنید. همچنین، برنامه MyHeritage برای تولید ویدیوهای تبلیغاتی و معرفی محصول مناسب است.

سرویس آنلاین MyHeritage

هوش مصنوعی Vlogger

پلت‌فرم آنلاین Vlogger تصاویر را با سرعت زیادی پردازش می‌کند و آن‌ها را با روش‌هایی سریع و راحت به فیلم تبدیل می‌کند. تبدیل عکس‌های استاتیک به ویدیوهای جذاب، استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و دقت زیاد در تصاویر و فیلم‌ها از جمله قابلیت‌های این ابزار هستند. به‌علاوه، شما می‌توانید به فیلم‌های خودتان انواع افکت و موسیقی‌های جذاب و ترند هم اضافه کنید.

هوش مصنوعی Vlogger

پلت‌فرم Vlogger برای بلاگرها و کسب‌وکارهای اینستاگرامی مناسب است. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه، رابط کاربری راحت آن است. شما می‌توانید به سادگی از بخش‌های مختلف Vlogger استفاده کنید و ویدیوهای جذاب بسازید. البته، Vlogger ویژگی‌های منفی هم دارد. برای مثال، تولید ویدیو با این سایت زمان‌بر است و شما برای تبدیل تصویر به فیلم و ادیت آن ساعت‌های زیادی صرف کنید.

سایت HeyGen

اگر می‌خواهید تصویر خودتان را به ویدیو تبدیل کنید، سایت HeyGen بهترین گزینه است. این هوش مصنوعی تصاویر ثابت را به ویدیوهای واقعی تبدیل می‌کند و حالت‌های چهره، متن و صدا را روی تصویر می‌گذارد. HeyGen با استفاده از فناوری‌های تشخیص چهره، حالت‌های واقعی صورت را روی عکس اجرا می‌کند و تصویر شما را متحرک می‌کند. برای کار با این ابزار می‌توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

سایت HeyGen

نحوه کار با سایت HeyGen

بعد از ورود به سایت، روی گزینه Create Video کلیک کنید و در نوار سمت چپ، یکی از آواتارها را انتخاب کنید. با انتخاب آواتار، تصویر پرتره مشخص می‌شود. همچنین، امکان انتخاب تصویر شخصی هم وجود دارد. بعد از این مرحله، می‌‌توانید متن روی ویدیو را مشخص کنید. اگر متن انگلیسی است، در بخش Text Script متن را بنویسید. در غیر این صورت، در بخش Audio Script، فایل صوتی را بارگذاری کنید.

بیشتر بخوانید: یادگیری عمیق چیست؟

سایت D-ID

شما با استفاده از پلت‌فرم D-ID می‌توانید آواتار دیجیتال و سخن‌گو بسازید. این هوش مصنوعی تصویرهای شما را به ویدیو تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید درباره موضوع خاصی حرف بزنید یا ویدیو بگذارید، کافیست عکس خودتان را در سایت D-ID آپلود کنید و در قسمت متن، موضوع مربوط به ویدیو را یادداشت کنید. این سایت از زبان‌ها، صداها و حالت‌های مختلف چهره پشتیبانی می‌کند و زبان فارسی هم دارد. همچنین، ابزار D-ID کاملا رایگان است، ولی واترمارک سایت در گوشه سمت چپ ویدیو قرار می‌گیرد.

سایت D-ID

با جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی، عکس را به فیلم تبدیل کنید

بسیاری از کسانی که می‌خواهند تولید محتوای ویدیویی را شروع کنند، دنبال بهترین ابزارها می‌گردند و به همین دلیل، این کار را به تعویق می‌اندازند. اگر شما هم جزو این گروه هستید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم، تولید محتوای ویدیویی را شروع کنید. ما در این مقاله، تعدادی از جدیدترین و کامل‌ترین ابزارها را معرفی کردیم. پیشنهاد ما این است که هر کدام از این برنامه‌ها را بررسی کنید و در نهایت ابزار مناسب را انتخاب کنید. در صورتی‌ که تجربه کار با این ابزارها را دارید، تجربه خودتان را در بخش کامنت‌ با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

https://alocom.co/ | www.zoomit.ir | medium.com

۳.۷/۵ – (۳ امتیاز)

با ما همرا شوید!

تیم‌های مختلف آسا در ساختمان‌ها و موقعیت‌های مکانی مختلف آسا مستقر هستند. برای اطلاع از آدرس‌ها و راه‌های ارتباطی با آسا، به صفحه «درباره آسا» مراجعه کنید.

سوالات متداول

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *